Site Meter

KFC Bagi Diskaun Setiap Hari Selasa

KFC Bagi Diskaun Setiap Hari Selasa | Hari ni hari jumaat di mana setiap penduduk kat tempat aku belajar boleh keluar sesuka hati sehingga jam 10 malam. Petang tadi jugak kawan aku ajak pergi makan kat luar sebab dah biasa makan makanan di cafe tempat aku tu. 


KFC Bagi Diskaun Setiap Hari Selasa
ayam tu nampak sedap je. -.-

Untuk pengetahuan semua, KFC hanya menyediakan diskaun ini pada hari Selasa dan untuk pakage Snack Plate sahaja. Bagi pelajar yang mempunyai kad siswa pula, mungkin diskaun anda akan lebih tinggi dengan tawaran sebegini. 25%+6%=31% cut off! 


Promotion details: Get a 25% off the KFC ala-carte Snack Plate any time of the day after Breakfast hours! 
Promotion period: 8th January 2013 onwards, Every Tuesday ONLY during non-breakfast hours. 
Promotion outlets: Valid in all KFC restaurants in Malaysia except KLIA, KIA, KKIA, LCCT, Mall of Medini Legoland and Genting Highland. 
Terms and conditions:
Offer is valid for ala carte Snack Plate ONLY.Offer is valid on Tuesdays ONLY during non-breakfast hours.Valid for dine in, take-away and drive-thru transactions onlyNot exchangeable for cash.Prices may vary by location.Not valid for catering and bulk sales.Not valid with any other promotions, discounts or vouchers including Lunch Treats.Price subject to 6% Government Tax.Servings featured are for illustration purposes only.Limited to 5 snack plate ala carte per customer.Offers and conditions are subject to change without prior notice.

Malangnya hari ini aku pergi kfc pada hari jumaat. Jadi tiadalah rezeki aku kali ini untuk mendapat harga diskaun seperti yang tertera di atas. Tapi, macamana pun, aku tetap order resipi baru KFC iaitu Ayam Percik Plate kot, lupaa. 

Untuk korang terutamanya blogger terbaik malaysia ni yang inginkan harga diskaun ini, jemput-jemputlah datang ke KFC pada SETIAP hari Selasa. Makan sepuas-puasnya dengan harga yang sangat murah, kalau tak habis boleh bagi kucing korang makan pulak. Amboi kucing makan ayam KFC! hahaha




Rating For This Post :



Share :
Ranking: 5
 

© Broblogger.net ™ Ping your blog, website, or RSS feed for Free http://casino.us.org/ All Rights Reserved
Get smart with the TFBv2 from Forblogger.net| Redesigned By Khairul Asrol